5 Ağustos 2009 Çarşamba

Hırvatska Turu:PART-1

Merak edenler ve etmeyenler için yazılmakta olan bir hırvatska turuna hazır mısınız?Sesleri duyar gibiyim..ama olsun.yine de bunu okumak zorundasınız.Çünkü ben ve o,Hırvatska turu yaptık kendi çapımızda ve bunu siz,saygıdeğer sevenlerim ve bana gönül vermiş olanlarla paylaşmak boyunumun bir borçudur.
hade bakam,tatil başlıyoo
o..


Yukarda gördüğünüz harita üzerinde özetlemek gerekirse sizl
eri nerelere götürüceğimizi,iniş yerimiz olan Zagreb ilk sırayı almakta.Daha sonrasında aşağlara,daha aşağlara inerek Split,ordan ver elini adalar ve son istikamet Dubrovnik olarak çizilmiş bir çizelgemiz bulunmakta.
23 Temmuz 2009:Kader anı..istanbul-zagreb

Günlerden perşembe ve biz 12.40taki uçağmız için yola koyulduk bile


sağ tarafta gördüğünüz insan ve ben,bizi nelerin beklediğinden habersizce masumane bi şekilde,tatil yoluna koyulmak üzereyiz..
amma velakin ilk şoku birazdan kalkıcak olan Thy'nin Zagrep uçuşunda yemiş bulunacaaaz.

Şok-1:Yemek yok,sandiviç var.

Nası olurdu da dış hat olarak geçen uçuşta yemek vermezlerdi?Bütün çirkefliğimi takınarak kendi kendime,etrafa sinir olmakla yetindim.ama olsun.sandiviç de olsa dış hattan yararlanarak birer bira söledik ammaaa

Şok-2:Bira,hamam.

Hiç yakıştıramadım sana ey thy.neyse,sıcak mıcak o da gitti bi şekil.

Şok-3:Arkadaki kırolar.

e be kadın,e be adam..2 dakka susmaz mı bi insan.Bah bah ünlü,nidalarının tek kendimden çıktığını düşünürken,yalnız değilsin diye bir sırt sıvazlaması modunda hissettirdiler ama bana.olsun.

Artı puan:Fındık.

İnerken,ömrümüzü 1 haftalık da olsa kurtaracak olan fındıklardan almayı başardık.

ve iniş.artık ordayız.Gitmesek de görmesek de dediğimiz,kendi halinde ufak tefek,domuz gribinden uzak olduğunu düşündüğümüz köyümüze gelmiş bulunmaktayız.
Hemmmmen yurolarımızdan bir bölümünü kuna'ya çevirerekten attık kendimizi merkeze giden otobosa.
Sol Tarafta görünmekte olan benim.evet evet.Suratımdaki ifadeyse bi kaç saat içinde napıcağmızı bilmememizin verdiği eblehlik.

Ertesi sabaha Split'te olmalıydık çünkü nerde olduğunu bilmediğimiz bi hostelde rezervasyon yaptırdık.Çok zor alınıcak olan kararlardan ilkiydi sadece tren mi,otobüs mü?Ve alınan karar üstüne,tren bileti aldık.

Gece 22.55 to Split.Sabaan köründe orda olucaktık ve ayarladığımız yere geçmemiz için ise hala 2-3saatimiz olucaktı.
Ama en azından tren,otobüse göre daha rahat olur düşüncesiyle alınan 2ticket From Zagreb to Split.


Akşama kadar zaman geçirmek için bir o yana bir bu yana yürüdükten sonra,Zagrebi bi kaç saatte bitirdiğimizi düşünerek,akşam üstü birasına koyulacaktık.ama önce buyrun bir şehir turu.

Ve şehir bitti.




















Artık bira zamanı.Çok yorulduk ya zaten.yoldan falan geldik.dinlenmek hakkımız.o andan itibaren daima beni yalnız bırakmayan ve sevgisinin karşılıklı olduğunu bana hissettiren,o kutsal varlıkla tanıştırıcam sizi.


ahanda Konzum:

Canım benim.

Neyse efenim,biraların oldukça ucuz olduğunu ve genelde %6 civarı bir alkole sahip olduğunu öğrendikten sonra,yöresel tatlar tatmaktan kimse beni alıkoyamazdı.ama bunu tercih etmeyenler de yok değildi hani.

(Bu depozitolu şişeyi de geri verip,paramı almayı ihmal etmedim tabiikide)


Neyse efenim,akşama doğru o bar senin bu bar benim değil tabiiki de,çamaşır makinelerinden bar masası yapılmış bi yerde zaman geçirmeyi hedefliyerekten oturup son paramızla da birer bira daha içip,istasyonun yolunu tuttuk ama şunu hesaba katmadık hiç.

''EXCHANGE OFFICELER DE KAPANIR''

kaldık mı aç bil aç.sadece su ve fındıkla bi yolculuğa doğru çıkmak üzereydik çünkü sandiviçe yeticek son paramızı da benim çişime vermiştik.Herşey para valla bu devirde.



tren dedik,bağrımıza bastık,yatar uyuruz dedik
amma velakin al sana rahatlık..:


''Böbreklerimi Kaybediyordum''
aman da tanrım.o da neydi öle.Çift taraftan açık camlar yüzünden gitti gidiyodu az daha.Havluların işe yarıcağı o günden belli olmuştu.


*UYARI:gece trene biniceksen,pantolon giy.

kalan hayatımın ilk günüydü valla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder