5 Aralık 2009 Cumartesi

Eskişehir-Fenerbahçe

Maç bitimi...90dakikayı 2-0 galibiyetle sürdüren eskişehir,uzatmalarda,o ayak senin bu kafa benim derken aradan çıkan Lugano sayesinde 1 gol yediler..ama olsun..üzülmek yoktu..ne de olsa maç bitiminde hamamyolu doğumlu iveşanın göbek atan sahnelerine tanık olucaktık..yuuğla soyundu,iveşa kafasına yediği darbelerden habersizce başladılar çiftetelliye..tabiikii eskişehir halkı da trübünden eşlik etmekte geç kalmadı..

anaaammm..oh oh ohlanoh...

e tabii ben yerimde dururmuyum?durmadım..eşlik ettim..
şimdi de yıkanan,sıkılan çamaşırları asıcam yine..
Gollerimiz Adem Sarı'dan gelmekte..Ve benim küçüklüğümden tanıdığım bi Adem amca vardı.Soyadı da Sarı'ydı..ama o gol atmaz,sörf tabiiki yer..

velasılkelam maçın en kritik sorusuna gelince:

1)2 resim arasındaki 7 farkı bulana panda1kg dondurma..şirketten.pıramasyon.


2)
Bunlardan


Hangisi


Türk?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder