2 Eylül 2009 Çarşamba

Tereyağlı kaymak üstü Turşu suyu izninLe

Ben şimdi anlamadım.Hem niLay olarak geçiyorum hem de infernocuk.Ben burda hangisiyim şimdi?ergin sen bu soruyu cevaplarkene ben de dostkonağ sakinlerine üzücü haberi vere durıyım.

İzmir'de bulunmamdan ötürü geçen haftaki maçlar yalan olmuş durumdadır.

Bu haftaki maçlara partnerim Gizem'le beraber katılmaktan ötürü de çifte yorum çift şans,hadi gel de yapma naz diyerek güzel bi haftanın daha bizi beklediğini mücdeleyelim.

GüNüN GeTiRDiKLeRi:

Fincanda pişen kahvede telveden başka bişiy olmadığını düşünmekteyim,güzel olmasının yanısıra.

İzmir caaamiasında konuşulan tek konunun uzay mekiği pembe ayakkabılarım olduğuna 5TL koyarım.

Rüyamda Atatürk'ü gördüm ama O daha ööle diilmiş ama yakında Atatürk olucakmış.Yanımdakileri göstererek ''Bunlar salak da senden belki bişiyler olur ilerde'' dedi.Hayra yormak lazım.

Başka bi rüyamda da yine Havlu Otel Terlikleriyle,kar yağarken havuza girmeye çalışıyoruz ailece.Normal.


Velasıl kelam öle işte.Bugün İzmir'in göbeğni çevirip , kahvaltı niyetine de Petek'te(19bilmemkaçtan beri....) iskender yiyerek güne başladık..Keşke hergün böyle olsa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder