9 Ağustos 2009 Pazar

Günaydın SpLitska-part 2

insanın karnını acıktıran bi yeşillik içinden,karaya adım atmaya gittikçe yaklaşırken,midedeki gurultuların da ritmi gitgide hızlanmıştı.
evet,yaklaşmıştık.o Karesi ekspresini andıran trenden,2 tane afet ablanın inişini izlemek de,nerde olduğunu tekrar hatırlatan bi tokkat gibi çarpıyodu adeta.Abla öyle bişiydiki,öyle böyle diildi.sen de peri,ben diyim ace.ultra beyaz bi ablaydı vesselam.

ağzımızı da sildikten sonra trenden inmiş bulunmaktayız.sağdan mı soldan mı diye bakarken,kalabalığı takip ederek,kendi içinde bir labirenti andıran SpLit'in city centerına girmiş bulunmaktayız.

en solda deniz var.siz şu anda göremiyosunuz.sağ tarafta da cafeler karşılıyo sizi.biraz kazık ama.ilk görevimiz,rezervasyon yaptırdığımız tek geceye ait hostelimizi bulmak.
yukarda yürüyen partnerim ve ben,yollara koyulduk.
saat 08.30 gibi.ve bizim hostele giriş saatimiz 10.30.boş boş geçirmemiz gereken 2 saat var.ve danalar gibi uykumuz var.bi de kuyruk sokumumuza geçici hasar veren bi tren yolculuğundan çıkmış bulunmaktayız.22.55'te bindiğimiz trenden,gecikmeyle işte 8 gibi indik.ve bu trenin bileti de 178kunaydı(turistik amaçlı bilgiler de verilir)böl hemen 3.5'a..işte o çıkan sonuç TL karşılığı.neyse.tura devam.labirente girdik fakat hostel yok.o kadar arada bi yere saklanmış bi binaydı ki kendisi.yuh artık,burda da yaşanmıyodur heralde derken zillere bakmak geldi aklımıza.sonuç:''HosTeL PaLaCe''..evet.bu bina.

neyse,geri döndük bu sahilimsi yere ve bişiyler yemeye kalkıştık.kurovasan okunup,nasıl yazıldığını bilmediğim şeyler ve 2 orancina.

bi şekil saati doldurduk ve hostele gitmemek için hiçbi nedenimiz yok.ossura ossura uyumak.ohh.
zile basar basmaz apartmanın kapısı açıldı.girişteki kapıya çıkan (yine) sarışın bi abla(çarşafa sarılı bi abla ama)travesti sesiyle,bi üst kat dedi ve dakka bir gol bir nere düştük la biz diye düşünmeye başladık.yarım saat içinde,geri gelerek o ablayla aynı evde kalıcağmızdan habersizce yukarı çıktık.sorun morun,yine düştük ablanın şevkatli kollarına.
bu sorun sayesinde,güzel bi yerde kaldık.

ahanda oda.
gayet güzel dimi?
manzarası da güzel bi yere bakıyo.akşama konser olucak bi efes harabesi gibi bi yere.amma velakin biz bilmiyoruz ki,o konsere sadece bileti olanlar girebiliyo ve konser alanına da giriş bi saatten,konser bitene kadar kapalı.
olsun.
bakalım ne varmış Split'te adlı turumuza başlamış bulunmaktayız.Baktık ki bişiy de yokmuş pek.

he bi de normal olarak 'Açız'.

saçma sapan bişiy olan bi üçgen dilimli içi ıspanaklı soğanlı,annen yapsa,daha kavururken 'evi berbat kokutmuşsun' diye selzenişte bulunulabilicek bu şeyi aldık.test ediyoruz.gözleme desen diil,pizza desen diil,diş kovuğu misali..

sıradaki görev:UCUZ BİRA
dön,dolaş,yorul derken oturma vakti gelmişti.en azından bi mola vermeliydik.zaten ufacık yer,1 günlük olayı var ve bizim de bi günümüz var.yeter de artar bile.

BAŞROL:fındık

tekelde satılandan kuruş farkıyla,sadece içki satan bu amcanın barı,inşaat manzarasına sıfır konumuyla bizi bizden alarak,akşam üstünü keyifli hale getirmişti.

'Ojuzska' gibilerinden bi adı olan bu yöresel biramızı da keşfettikten sonra,fiyatına da göre de ikimizden ortalama 8puan toplamış bulunmakta.

sol tarafta şebek götü gibi gülen
sevgili sevgilinin gülme sebebi:
yine yeni yeniden kaybolmamız.
O kadar benzer,o kadar labirent ki,
saklambaç oynasan 40yılı geçer
bulunman.

*bi de böle bi meydana sahip.

Herkeslerin tek amacı,o taş duvarların arasında oturup içmek-yemek.Hayat size güzel valla.ohh.

veeeee bugünün de sonuna gelirken odamıza doğru yol almadan önce sizi,sevgili partnerimin büyük ihtimalle daha önce hiç duymadığı bu futbol takımının forması heralde gibi gözüken duvarın önünde çekilmiş fotoğrafıyla uğurlamaktayım.